🕒 IMPORTANȚA TIMPULUI PETRECUT CU CLIENTUL 🕒

Last Updated: noiembrie 1, 2023By

✅Nu vorbim aici despre timpul tău cu tine, ci despre timpul pe care clientul tău îl petrece cu tine.

👉 Timpul pe care un client îl petrece cu tine este esențial în procesul de vânzare, deoarece creează o legătură și un sentiment de încredere.

Gândeste-te: Un client poate trimite cereri la trei furnizori diferiți în doar 10 minute. Dar ce se întâmplă după aceea?

📞 Probabil îl suni, validezi câteva date, il descoperi sau cel puțin incerci asta la un prim contact și petreceți împreună încă 5-10 minute.

Tu lucrezi apoi la o ofertă timp de 40-45 de minute, sau chiar mai mult, iar clientul vede rezultatul într-un email.

🤔 Ce se întâmplă acum? Clientul a investit doar 15-20 de minute, în timp ce tu ai investit aproape o oră. Este echilibrată aceasta balanță? Nu prea.

Ce fac concurenții tăi? Probabil că fac la fel, ceea ce este și bine, și rău pentru tine.

✅ Este bine pentru că nimeni nu a făcut prea mult.

❌ Este rău insă că nu te-ai diferențiat suficient față de ceilalți.

🎯 Concluzia: Fă ca timpul petrecut cu tine să conteze. E prețul pe care il ceri clientului pentru efortul și experiența pe care le oferi.

🛠️ Dar cum faci asta, mai ales când clientul este la distanță?

1️⃣ Sună înainte de a trimite oferta: Spune-i că ai elaborat oferta și că vrei să discutați detaliile când are timp.

2️⃣ Trimite video email: Un clip video poate adăuga valoare și construi încredere.

3️⃣ Programează un video call: Stabiliți un scop clar pentru apel, cum ar fi personalizarea produselor sau serviciilor, configurare, simulare de finanțare.

4️⃣ Cere un interval orar pentru discuții: Anunță-l că ai disponibilitate să discutați și cere-i să îți ofere un interval orar potrivit pentru el. Veti putea discuta in liniste si va sta mai mult in discutie cu tine.

5️⃣ Include linkuri către conținut video: Prin primele 2-3 email-uri, încorporează materiale video relevante.

6️⃣ Oferă conținut de valoare: Nu doar informații de bază, ci și sfaturi utile sau studii de caz.

👉 Ce ai mai adăuga? Scrie-mi în comentarii! 💬

Sunt multe cărți și materiale despre persuasiune care ne explică modele științifice detaliate pentru a ne arăta cum funcționează persuasiunea și care sunt procesele prin care să miști masele, să determine anumite procese de gândire.

Omul obișnuit, ca mine și ca tine, nu are timpul necesar pentru a elabora și aplica modelele științifice. Avem nevoie de un set de tehnici, de exemple și un ghid de utilizare.

Am realizat acest ebook și cu îngăduința ta, apelez totuși la răbdarea de a parcurge în fiecare capitol câteva idei esențiale prin care înțelegem de ce exemplele uneori banale au putere.

Lucrările din domeniu sunt importante și poți găsi aici o esență în 30 de pagini cu peste 60 de exemple și practici de la care să mergi mai departe, dacă te fascinează psihologia persuasiunii.

Sunt multe cărți și materiale despre persuasiune care ne explică modele științifice detaliate pentru a ne arăta cum funcționează persuasiunea și care sunt procesele prin care să miști masele, să determine anumite procese de gândire.

Omul obișnuit, ca mine și ca tine, nu are timpul necesar pentru a elabora și aplica modelele științifice. Avem nevoie de un set de tehnici, de exemple și un ghid de utilizare.

Am realizat acest ebook și cu îngăduința ta, apelez totuși la răbdarea de a parcurge în fiecare capitol câteva idei esențiale prin care înțelegem de ce exemplele uneori banale au putere.

Lucrările din domeniu sunt importante și poți găsi aici o esență în 30 de pagini cu peste 60 de exemple și practici de la care să mergi mai departe, dacă te fascinează psihologia persuasiunii.

Recomandă

Leave A Comment