CE CUMPARAM DE FAPT
Stii, noi nu cumparam produsul in sine ci felul in [...]
Stii, noi nu cumparam produsul in sine ci felul in [...]
Principiul de persuasiune al Raritatii sau Legea Raritatii. ... spune [...]
Ziarul Financiar si Raiffeisen Bank au ajuns cu turneul [...]
Ca principiu de persuasiune, Legea Dovezii Sociale sustine ca unul dintre mijloacele pe care le folosim pentru a stabili ce poate fi considerat corect este sa aflam ce cred alti oameni ca este corect. Legea se aplica mai ales modului in care hotaram corectitudinea unui comportament dar si in cazul alegerii unor produse sau ale unui furnizor. (Fragment preluat din ‘’Psihologia Persuasiunii’’ de Robert Cialdini, Edit Business Tech) Mai jos sunt 10 exemple
DE CE devine primul lucru de luat in calcul atat in comunicarea cu echipa, in stabilirea unei actiuni in care toti vor fi implicati, in reamintirea importantei unui proces ce trebuie sustinut cu consecventa, in spargerea unor bariere, in contestarea status quo-ului.
Produsele si serviciile nu mai sunt suficiente ci modul in [...]
Sa incepem! ReStart! 1, 2, 3! Nu am un plan [...]
Nu conteaza de cate ori cazi. Conteaza sa te ridici [...]
Marketingul experential este o strategie de marketing care antreneaza direct publicul si ii implica pe consumatori sa participe la consolidarea si evolutia unui brand. Marketingul experential inglobeaza interactiunea directa a unui consumator cu produsul si serviciul promovat de un brand.
Am un prieten care a vizitat de curand Cluj-ul; necunoscand [...]