Ca principiu de persuasiune, Legea Dovezii Sociale sustine ca unul dintre mijloacele pe care le folosim pentru a stabili ce poate fi considerat corect este sa aflam ce cred alti oameni ca este corect. Legea se aplica mai ales modului in care hotaram corectitudinea unui comportament dar si in cazul alegerii unor produse sau ale unui furnizor. (Fragment preluat din ‘’Psihologia Persuasiunii’’ de Robert Cialdini, Edit Business Tech)
Mai jos sunt 10 exemple
DE CE devine primul lucru de luat in calcul atat in comunicarea cu echipa, in stabilirea unei actiuni in care toti vor fi implicati, in reamintirea importantei unui proces ce trebuie sustinut cu consecventa, in spargerea unor bariere, in contestarea status quo-ului.
Marketingul experential este o strategie de marketing care antreneaza direct publicul si ii implica pe consumatori sa participe la consolidarea si evolutia unui brand.
Marketingul experential inglobeaza interactiunea directa a unui consumator cu produsul si serviciul promovat de un brand.
latest video
news via inbox
Nulla turp dis cursus. Integer liberos euismod pretium faucibua